Classic FM bliver JFMs lydlokomotiv i jagten på en million lyttere

JFM vil fremover poste størstedelen af sine ressourcer til lyd i Classic FM, fortæller radiodirektør, som også løfter sløret for ny strategi for de digitale kanaler.
Foto: Jfm
Foto: Jfm

Med en ny strategi for sine kommercielle FM-kanaler og digitale radiokanaler er JFM nu rustet til kampen om flere lyttere og større markedsandele i det kommercielle radiolandskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også