Særlig udlodning holdt hånden under bundlinjen i mediekoncernen JFM

Udbetaling fra arbejdsgiverforenings hjælpefond sikrede årets overskud i JFM, der ellers kom under pres fra modvind på de finansielle markeder og underskud i stordistributør.
Foto: Joachim Ladefoged
Foto: Joachim Ladefoged

Selvom mediekoncernen JFM, der tidligere hed Jysk Fynske Medier, kom under pres fra flere kanter, blev der landet et spinkelt overskud på fem mio. kr. før skat i 2022, som flugter med kravet fra ejergruppen. Det fremgår af den regionale mediekoncerns netop offentliggjorte årsrapport.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også