Medievirksomheder spiller på flere heste i arbejdet med at forbedre salget i 2022

Printmedierne og deres digitale versioner lever af salg, men hvordan foregår salgsarbejdet i 2022? Hvad er de vigtigste kanaler og markeder? Medievirksomhederne Ekstra Bladet, Story House Egmont og Det Nordjyske Mediehus giver deres besyv med.
Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
Af Sten Løck, freelancejournalist

Abonnementssalg bliver i stigende grad det ben i flere medievirksomhedernes forretning, der holder de økonomiske hjul kørende.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også