MediaWatch

Innovation i medier: Traditionel innovation er for langsomt og risikabelt

Tema. Innovation er en forudsætning for overlevelse og succes. Men hvordan arbejder medievirksomheder med innovation? Hvilke strategier, metoder og kompetencer sættes i spil? MediaWatch har talt med en række medier for at belyse innovationsindsatsen i mediebranchen i denne nye temaserie.

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Innovation kræver hastighed, og derfor holder de klassiske, lineære fremgangsmåder ikke længere. Det er vurderingen fra Jakob Kennedy Kramhøft, digital udviklingsdirektør hos Jyllands-Posten, som MediaWatch har sat i stævne for at tale om arbejdet med innovation i det gamle avishus.

MediaWatch fortæller i tre artikler om innovationsindsatsen i danske medier. I denne første artikel i serien har vi talt med Jyllands-Posten og TV 2, der har både forskellige forudsætninger og tilgange til, hvordan virksomhederne bedst griber fremtidssikring af deres medier an.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs