Unge voksne er mere villige til at betale for nyheder end gennemsnittet
![Foto: Martin Slottemo Lyngstad](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14418119.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mtg5ym2f1ueo62fjes.jpg)
Det er en myte, at de unge er som ål i mediernes hænder, og at de er for distraherede af sociale medier til at gå op i samfundet og nyheder. Det peger tal fra rapporten ”Danskernes nyhedsvaner 2022”, udarbejdet af medieforskere på RUC, i hvert fald på.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mindre fløjpartier er de mest aktive på Tiktok
For abonnenter
Unge briter bruger nu mere tid på Tiktok end tv
For abonnenter