Schibsteds nye danske forretning tabte omsætning i 2021

Mens Schibsteds samlede forretning voksede i 2021, noterer den norske mediekæmpe et omsætningsfald i fjerde kvartal i de danske onlinemarkedspladser Bilbasen og Den Blå Avis sammenlignet med året før. Koncernens medieforretning med bl.a. aviserne VG og Aftonbladet havde også medvind.
Foto: Schibsted/PR
Foto: Schibsted/PR

Mens genåbningen af det danske samfund har sat turbo på det generelle erhvervsliv, betyder det formindsket aktivitet på onlinemarkeder som Den Blå Avis i forhold til boomet i nethandel under corona-relaterede nedlukninger. Det fremgår af Schibsteds årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også