Schibsted noterer fald i omsætning for nyerhvervede markedspladser i Danmark

Den norske mediekæmpe Schibsted overtog tidligere på året de danske markedspladser DBA og Bilbasen. Begge kom ud af tredje kvartal med fald i omsætning og driftsresultat i forhold til tredje kvartal 2020.
Foto: PR/Den Blå Avis
Foto: PR/Den Blå Avis

Mens det norske medieselskab Schibsteds nordiske online markedspladser samlet set gik frem i tredje kvartal sammenlignet med samme periode sidste år, gik det isoleret set tilbage for de danske markedspladser Den Blå Avis, DBA, og Bilbasen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også