MediaWatch

Sweetdeal køber Schibsteds dealsites og udvider til Skandinavien

Konsolidering på det skandinaviske dealmarked gør danske Sweetdeal, der er ejet af tidligere Berlingske-direktør, til ny storspiller. Ejer ser det som første spadestik i vækststrategi, der er svær at realisere på et dansk marked med tæt konkurrence fra bl.a. Jysk Fynske.

Foto: PR/Sweetdeal

Tre år efter Berlingske Media frasolgte dealsitet Sweetdeal til tidligere kommerciel direktør i mediekoncernen Carsten Blom-Hanssen, ekspanderer sitet til Skandinavien og overtager i en storhandel Schibsteds dealforretning Let's Deal.

Dermed får Sweetdeal, som Berlingske Media søsatte i 2010, skandinavisk fodfæste med en direkte kontakt ud til omkring 2 mio. forbrugere i Norge, Sverige og Danmark i mail-basen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs