Lidl skruer ned for den trykte tilbudsavis - Netto forsøger det samme

Borgere i København vil ikke længere få tilbudsavisen fra Lidl i postkassen, og i uge syv skærer Netto som et eksperiment kraftigt ned for sine trykte reklamer. Beslutningen hænger ifølge butikkerne sammen med bl.a. stigende distributionspriser.
Foto: Ulrich Borch/Ritzau Scanpix
Foto: Ulrich Borch/Ritzau Scanpix

De seneste par år har flere butikskæder enten droppet eller skruet ned for antallet af trykte tilbudsaviser, som sendes rundt til postkasser i hele landet - og nu går også dagligvareforretningerne Lidl og Netto i samme retning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også