MediaWatch

Mediehusene Midtjylland sætter strøm til nye nichemedier

Det regionale mediehus har lanceret to nye, digitale lokalsites målrettet den yngre del af befolkningen.

Foto: Screenshot

Kort efter Mediehusene Midtjylland i sommer gav liv til sine første digitale nichemedier, der var målrettet lokale sportsinteresserede, er der nu sat nye skibe i søen. Det oplyser det regionale mediehus i en pressemeddelelse.

Konkret er der onsdag lanceret to digitale lokalsites målrettet unge i hhv. Herning og Silkeborg, mens et tredje lokalmedie for unge i Skive bliver føjet til i november. De nye medier vil have bylivet i fokus, fortæller adm. direktør og ansv. chefredaktør Alex Nielsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Danske Medier vil have åbnet diskussion om fordeling af licensoverskud

De mange millioner i såkaldt merlicensprovenu bør fordeles, så de i højere grad bidrager til at skabe bredde i medielandskabet og holder hånden under lokal- og regionalmedier, lyder det fra adm. direktør i Danske Medier, der vil have gjort op med, at en stor bid af kagen tilfalder DR.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs