Skal nyhedsmedier lave native annoncering for politikere?

Det har mødt kritik, at lokalsitet Migogkbh har tilbudt lokalpolitikere native annoncering med politiske budskaber op til kommunalvalget. Men hvordan forholder andre medier sig, hvis politikere henvender sig? MediaWatch har spurgt tre mediechefer.
Kommunalvalget i november har gjort spørgsmålet om politisk annoncering aktuelt | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Kommunalvalget i november har gjort spørgsmålet om politisk annoncering aktuelt | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

"Forfejlet" indgang til dækningen af det kommende kommunalvalg og et "demokratisk" problem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også