97 ugeaviser har søgt om kompensation efter annoncetab i vinter

De største ugeavisudgivere fylder mest i ansøgningerne om kompensation for annoncetab på grund af coronakrisen fra den hjælpepakke til ugeaviser, der blev åbnet før sommer. Men de har generelt søgt for færre titler end under første nedlukning, viser aktindsigt.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

Nedlukningen i vinter lagde nyt pres på annonceindtægterne i landets ugeaviser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også