"Vi skal nærmest konstant have gang i et udviklingsarbejde"
![Ansv. chefrdaktør på Det Nordjyske Mediehus Karl Erik Stougaard. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13224980.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7h8gclyisxjt1fr625h.jpg)
Det Nordjyske Mediehus har med tirsdagens lancering af det digitale erhvervsmedie Vigeur søsat det første produkt, som er født ud af et nyt ledelsesinitiativ, som internt i mediehuset går under navnet "Nordlys".
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Det Nordjyske Mediehus trækker stikket på Jubii
For abonnenter