MediaWatch

"Vi skal nærmest konstant have gang i et udviklingsarbejde"

Udvikling af nye produkter eller tekonologier bliver fremover en fast del af strategien og ledelsen af Det Nordjyske Mediehus, siger ansv. chefredaktør Karl Erik Storgaard efter lanceringen af nyt erhvervsmedie.

Ansv. chefrdaktør på Det Nordjyske Mediehus Karl Erik Stougaard. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Det Nordjyske Mediehus har med tirsdagens lancering af det digitale erhvervsmedie Vigeur søsat det første produkt, som er født ud af et nyt ledelsesinitiativ, som internt i mediehuset går under navnet "Nordlys".

Meningen er, at Nordlys-projekterne løbende skal udmunde i konkrete produkter eller forbedringer, men de kommende projekter er endnu ikke klart definerede, lyder det fra ansv. chefredaktør Karl Erik Stougaard.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs