Jyllands-Postens chefredaktør: "Vi står over for en stor opgave med vores datakultur"

Minitema: Datadrevet journalistik. Jyllands-Posten skal indhente et efterslæb med datadrevet journalistik, lyder det fra chefredaktør Marchen Neel Gjertsen, og derfor har avisen ansat en redaktionel analysechef.
Marchen Neel Gjertsen. | Foto: Kasper Heden Andersen
Marchen Neel Gjertsen. | Foto: Kasper Heden Andersen
Af Sten Løck

Jyllands-Posten bruger datadrevet journalistik, men der skal skrues op for indsatsen, siger chefredaktør Marchen Neel Gjertsen:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også