MediaWatch

Føljeton øgede overskud i 2020

Nyhedsbrevsmediet Føljeton er kommet igennem 2020 med skindet på næsen og et øget overskud, bl.a. i kraft af lavere personaleomkostninger, trods et fald i bruttofortjenesten.

Politisk kommentator og radiovært Lars Trier Mogensen er blandt medstifterne af Føljeton. | Foto: Niels Hougaard/ERH

Føjleton Aps, der udsender nichenyhedsbreve, holdt godt gang i butikken i 2020 og kan bryste sig af et overskud på 224.000 kr. på bundlinjen, hvilket er en stigning på 52 pct. i forhold til 2019. Det fremgår af selskabets årsregnskab.

Overskuddet er ifølge Føljeton-ledelsen realiseret via indtægter fra betalende abonnenter til mediets forskellige nyhedsbreve.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs