Den Uafhængige vil have 3000 betalende kunder inden juli - og udvide morgenflade

Kan den nystartede morgenradio få 1100 flere betalende medlemmer i hus og dermed nå op 3000 inden 1. juli vil kanalen fordoble den daglige udsendelse efter sommerferien.
Initiativtager Asger Juhl og kollegere på Den Uafhængige. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Initiativtager Asger Juhl og kollegere på Den Uafhængige. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Det er gået relativt hurtigt med at få betalende kunder i butikken for det nyligt opstartede digitale medie Den Uafhængige. Så godt, at Den Uafhængige med en ny kampagne sigter efter at udvide sendetiden med en time, såfremt den når 3000 betalende medlemmer inden udgangen af juni.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Sparerunden på Jyllands-Posten blev afsluttet i denne uge. | Photo: Joachim Ladefoged

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter