MediaWatch

Den Uafhængige vil have 3000 betalende kunder inden juli - og udvide morgenflade

Kan den nystartede morgenradio få 1100 flere betalende medlemmer i hus og dermed nå op 3000 inden 1. juli vil kanalen fordoble den daglige udsendelse efter sommerferien.

Initiativtager Asger Juhl og kollegere på Den Uafhængige. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Det er gået relativt hurtigt med at få betalende kunder i butikken for det nyligt opstartede digitale medie Den Uafhængige. Så godt, at Den Uafhængige med en ny kampagne sigter efter at udvide sendetiden med en time, såfremt den når 3000 betalende medlemmer inden udgangen af juni.

Siden morgenradioen gik i luften i slutningen af april har godt 1900 kunder skrevet sig op til at støtte projektet, der slår sig op på at være et mere kritisk alternativ til mainstreammorgenfladerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs