Jyllands-Postens Lokalaviser skruer op for digital dækning

De 11 østjyske ugeaviser, der er en del af Jyllands-Postens forretning, øger den digitale dækning. Det skærper konkurrencen om læsere og annoncører i området, hvor Jysk Fynske Medier er på vej med nye digitale lokalmedier.
Foto: Marie Ravn/Jyllands-Posten
Foto: Marie Ravn/Jyllands-Posten

Jyllands-Postens Lokalaviser vil have bedre fat i læserne i lokalområderne. I den forbindelse skruer avishuset, der udgiver 11 ugeaviser, som bl.a. dækker Aarhus, Skanderborg, Djursland og Favrskov, nu op for det digitale fokus og har onsdag relanceret syv lokale nyhedsites. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også