Anders Krab-Johansen: "Vi fik et ordentligt slag på annoncemarkedet"

Økonomisk tilbagegang for koncernen og rutsjetur for B.T. i et coronapræget 2020 ændrer ikke på, at Berlingske Medias forretning og produkt er i god gænge, siger topchef Anders Krab-Johansen, der sætter næsen op efter resultatforbedring i 2021.
Foto: PR/Berlingske Media
Foto: PR/Berlingske Media

Et annoncemarked i dybfryseren sendte B.T. mod gulvet, og trak Berlingske Medias resultat kraftigt ned i 2020 trods abonnementsvækst for både Berlingske og Weekendavisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også