MediaWatch

Berlingske Medias resultat faldt i 2020 efter corona-kæberasler til B.T.

Både top- og bundlinjen gik tilbage for Berlingske Media i 2020, hvor coronakrisen skar næsten en tredjedel af B.T.'s omsætning, mens Weekendavisen var alene om at løfte toplinjen. Berlingske overhalede B.T. og stod for den største indtjening efter abonnementsvækst.

Berlingske Media forventer annoncevækst og bedre resultat i 2021 | Foto: Mathias Svold

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent-topchef: Super League kan blive en "episk fiasko"

Storklubberne bag Super League glemmer "fansenes kraft" ifølge Anders Jensen, adm. direktør i Nent, der har investeret store milliardbeløb i tv-rettighederne til de eksisterende fodboldligaer, som nu udfordres af Super League.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs