Danske Medier kræver hjælpepakke til ugeaviser: Vi frygter lukninger

Ugeaviserne er så ramte på annoncesalget af vinterens nedlukning, at Danske Medier i et brev til Kulturministeren anmoder om at få forårets hjælpepakke genåbnet for ugeaviserne. Samtidig ønsker organisationen hurtig vedtagelse og udrulning af ugeavispulje på 25 mio. kr. årligt.
Foto: Thomas Tolstrup
Foto: Thomas Tolstrup

Nedlukningen gør nu så ondt på ugeavisernes annonceomsætning, at Danske Medier vil have Kulturministeriet på banen med en skræddersyet hjælp. Det oplyser organisationen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også