MediaWatch

Schibsteds medieforretning sluttede året af med vækst

Digital abonnementsvækst var med til at sikre Schibsteds medier fremgang i sidste kvartal af 2020.

Foto: Schibsted/PR

Medieforretningen hos Schibsted, der bl.a. består af VG, Aftonbladet og Bergens Tidende, afrundede 2020 med fremgang i omsætningen i fjerde kvartal. Det viser Schibsteds regnskab for 2020.

Kvartalet bød på en omsætning på 2,05 mia. norske kr. svarende til omkring 1,5 mia. kr. Det var 5 pct. mere end året før.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Foreløbig kulmination på "grønlandssagen", Sjællandske køber op, sunde producentbundlinjer og TV 2 Play når nye kundehøjder. Mediebranchen har ikke ligget på den lade side i sommervarmen - få overblikket med ugens overflyvning.

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs