Schibsteds medieforretning sluttede året af med vækst

Digital abonnementsvækst var med til at sikre Schibsteds medier fremgang i sidste kvartal af 2020.
Foto: Schibsted/PR
Foto: Schibsted/PR

Medieforretningen hos Schibsted, der bl.a. består af VG, Aftonbladet og Bergens Tidende, afrundede 2020 med fremgang i omsætningen i fjerde kvartal. Det viser Schibsteds regnskab for 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også