MediaWatch

Berlingske Media-direktør glad for sexisme-undersøgelse: Vi har fået et kvalificeret grundlag

En undersøgelse har sørget for et kvalificeret grundlag at arbejde med på sexismeområdet, og i første kvartal næste år regner Berlingske Media med at rulle en handlingsplan ud, siger HR-direktør.

Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Selvom ét tilfælde af uønsket seksuel opmærksomhed er et for meget, er Lise Glerup, HR-direktør i Berlingske Media, glad for den sexisme-undersøgelse, mediehuset har foretaget og nu fået resultaterne af. 469 besvarelser giver nemlig noget at arbejde videre med.

"Vi lavede den her undersøgelse for at få et kvalificeret grundlag som udgangspunkt for at arbejde med arbejdsmiljøet, og det har vi fået, for der er 469 medarbejdere, der har besvaret spørgeskemaet. Det er jeg virkelig glad for," siger Lise Glerup.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs