Jysk Fynske lægger an til opkøb efter spareøvelse

Frem mod 2022 skal det investeres i ny vækst gennem blandt andet opkøb, lyder meldingen fra ledelsen i Jysk Fynske Medier. Målet er bl.a. en vækst i omsætningen på næsten en halv milliard.
Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier
Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier

Oven på en omfattende spareplan i 2019, der betød nedlæggelsen af cirka 150 stillinger, skorter det ikke på nye ambitioner om vækst og større rækkevidde fra den jyske aviskoncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også