Flere mediehuse ser fordele i at deltage i fælles reklameplatform

Tre mediehuse står bag ny fælles reklameplatform og har budt resten af branchen indenfor. Ingen er endnu sprunget til, men flere store aktører vender tommelfingeren opad til tankerne bag platformen.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Thomas Nygaard Madsen, Louise Reseke og Kit Lindhardt

En række medier vil følge interesseret med fra sidelinjen, når en ny annonceplatform for publicistiske medier går i luften i begyndelsen af 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også