Mediehuse gør fælles front mod Google og Facebook med ny reklameplatform

Berlingske, JP/Politiken og TV 2 tager kampen op mod internationale techkoncerner på det digitale annoncemarked med en fælles indgang til reklameindkøb hos kvalitetsmedier.
Foto: Anne Bæk/Anne Bæk/Ritzau Scanpix
Foto: Anne Bæk/Anne Bæk/Ritzau Scanpix

Et nyt stort samarbejde på tværs af JP/Politikens Hus, Berlingske Media og TV 2 skal munde ud i en fælles, åben indkøbsplatform for annoncører. Det oplyser parterne i en fælles meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også