MediaWatch

Ny reklameplatform får både ros og forbehold med på vejen fra annoncørside

Mens Dansk Annoncørforening ser en styrke i, at den reklameplatform, TV 2, JP/Politikens Hus og Berlingske Media har løftet sløret for onsdag, er baseret på kontekst fremfor tredjepartscookies, mener mediebureau ikke, den kan stå alene.

Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs