Jyllands-Posten indgår partnerskab med fodboldklubben AGF
![Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11780482.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190728-152946-L-1920x1079we.jpg)
Den aarhusianske fodboldklub AGF og Jyllands-Posten har indgået en samarbejdsaftale, som betyder, at AGF vil annoncere i avisen, som også vil udkomme med et særligt tillæg om klubben to gange årligt. Det skriver Jyllands-Posten.
Til gengæld indebærer aftalen, at Jyllands-Posten får eksponering på Ceres Park, og læserne kan få tilbudt billetter til kampe og til AGF-arrangementer, som skal afholdes i Jyllands-Postens lokaler.
"Overalt i verden er vi optaget af det, som vores læsere er optaget af. Med vores særligt tætte forhold til Aarhus har vi i forvejen aftaler med en række kulturinstitutioner, og med AGF's betydning for Aarhus er det helt naturligt, at vi nu tilføjer en tre-årig sponsoraftale med klubben, siger avisens ansv. chefredaktør, Jacob Nybroe.
Han understreger, at aftalen ikke vil ændre på den journalistiske dækning af AGF i Jyllands-Posten og JP Aarhus. Partnerskabet vil ifølge Jacob Nybroe ikke ændre "en millimeter" på den "vidende, engagerede og til tider kritiske" dækning.