"Vi ansætter typisk profiler, som i princippet lige så godt kunne være endt på den anden side af bordet"
![Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11417301.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20160108-162601-pf-1666x1000we.jpg)
Annoncesælgere på Børsen skal banke hårdere på døren for at få foden inden for hos bureauer og annoncører. Et faldende printmarked gør, at aviserne i mindre grad end tidligere bliver opfattet som den primære mediepartner, og det stiller nye krav til sælgerne, siger Børsens kommercielle direktør, Frederik Gundorph Olesen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Politiken: En god sælger skal kunne mere i dag
For abonnenter