Sjællandske Medier går efter lokalkendskab – og fire andre træk hos sælgere
![Foto: Sjællandske Medier](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11298888.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Henrik%2520B%25C3%25B8rjesson.jpg)
Digitaliseringen stiller nye krav til de kompetencer, der efterlyses i mediehusenes salgsafdelinger – også hos Sjællandske Medier, hvor salgs- og marketingchef Henrik Børjesson mener, at det digitale kommer til at spille en endnu vigtigere rolle i fremtiden.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Politiken: En god sælger skal kunne mere i dag
For abonnenter
Egmont: Digitalt indfødte er i høj kurs
For abonnenter