Sjællandske Medier går efter lokalkendskab – og fire andre træk hos sælgere

Rekruttering: Selvom digitale kanaler står højt på dagsordenen, er digitale kompetencer langt fra det vigtigste for Sjællandske Medier, når der skal hyres sælgere til mediehusets 19 lokale salgsafdelinger. Andre egenskaber spiller ind, siger salgs- og marketingchef.
Foto: Sjællandske Medier
Foto: Sjællandske Medier
AF PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Digitaliseringen stiller nye krav til de kompetencer, der efterlyses i mediehusenes salgsafdelinger – også hos Sjællandske Medier, hvor salgs- og marketingchef Henrik Børjesson mener, at det digitale kommer til at spille en endnu vigtigere rolle i fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også