Politiken: En god sælger skal kunne mere i dag

Rekruttering: I Politikens salgsafdeling skal medarbejderne ikke blot have viden om de mange annonceprodukter, men også stor teknisk forståelse og analytisk indsigt. Og det bliver endnu vigtigere i fremtiden, mener Politikens annoncedirektør.
Politikens annoncedirektør Thomas Røn Larsen | Foto: Politiken
Politikens annoncedirektør Thomas Røn Larsen | Foto: Politiken
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Væksten på det digitale annoncemarked sætter digitalt salg i højsæde kommercielt. Men på Politiken er annoncedirektør Thomas Røn Larsen opmærksom på, at et for ensidigt digitalt salgsfokus kan have en bagside. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også