MediaWatch

Politiken: En god sælger skal kunne mere i dag

Rekruttering: I Politikens salgsafdeling skal medarbejderne ikke blot have viden om de mange annonceprodukter, men også stor teknisk forståelse og analytisk indsigt. Og det bliver endnu vigtigere i fremtiden, mener Politikens annoncedirektør.

Politikens annoncedirektør Thomas Røn Larsen | Foto: Politiken

Væksten på det digitale annoncemarked sætter digitalt salg i højsæde kommercielt. Men på Politiken er annoncedirektør Thomas Røn Larsen opmærksom på, at et for ensidigt digitalt salgsfokus kan have en bagside. 

"Når vi efteruddanner vores sælgere, er det ofte på den digitale front, men vi har faktisk opdaget, at vi er kommet til at tage det at sælge print lidt for givet," siger Thomas Røn Larsen fra Politiken, der har sat en ambition om at bremse faldet i annonceomsætningen på print og derfor har øget fokus på prinsalget.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs