Avis-tiltag får pil opad fra mediebureauer
![Foto: Ritzau Scanpix/Martin Kurt Haglund](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6954592.ece/ALTERNATES/schema-16_9/8736317.jpg%2520aviser%2520dagblade)
Politiken fortalte i sidste uge om en ny salgsstrategi, der gennem 2019 skal stoppe den nedadgående kurve for dagbladets printannonceomsætning. Effekten af printannoncerne skal dokumenteres bedre, og derfor skal budskabet spredes til annoncører og mediebureauer.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Politiken vil sætte prop i annoncefald med ny strategi
For abonnenter