Avis-tiltag får pil opad fra mediebureauer

Der er plads til forbedring, når det gælder dokumentation for effekten af dagbladsannoncering, mener bureauer, der som Annoncørforeningen ser Politiken-initiativ som et skridt i den rigtige retning.
Foto: Ritzau Scanpix/Martin Kurt Haglund
Foto: Ritzau Scanpix/Martin Kurt Haglund

Politiken fortalte i sidste uge om en ny salgsstrategi, der gennem 2019 skal stoppe den nedadgående kurve for dagbladets printannonceomsætning. Effekten af printannoncerne skal dokumenteres bedre, og derfor skal budskabet spredes til annoncører og mediebureauer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også