Børsen går ind på podcastmarkedet og varsler flere udgivelser

Erhvervsmediet bliver en del af podcast-landskabet og har sendt den første af slagsen i luften. "I første omgang er podcasts en del af en fastholdelsesstrategi," siger redaktionel udviklingsdirektør.
Foto: PR/Børsen
Foto: PR/Børsen

Børsen føjer sig til rækken af medieselskaber, der lægger podcasts til viften af tilbud til interesserede lyttere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også