MediaWatch

Børsen søsætter nichemedie om finanssektoren på vejen mod vækstmål

Nyt finans-nichemedie er ét af tre nye initiativer, der skal forløse en del af Børsens ambition om at hæve omsætningen og abonnementstallet frem mod 2022. "Det er et betydeligt bidrag til at komme videre på den rejse, som vi er i gang med," siger adm. direktør.

Bjarne Corydon, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Dagbladet Børsen. | Foto: Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup

Tre nye initiativer, der ser dagens lys i 2019, skal skubbe Børsens omsætning opad. Det fortæller erhvervsmediets adm. direktør og ansv. chefredaktør, Bjarne Corydon, der efter et års tid på posten stikker kursen mere konkret ud.

De tre nye tiltag kommer, efter Børsen i juni præsenterede sine fremtidige mål frem mod 2022: Antallet af abonnenter skal hæves fra 40.000 til 65.000, omsætningen fra 313 mio. kr. i 2017 til knap 400 mio. kr., og overskudsgraden skal ligge omkring de 15 pct.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs