Mediebureauer: Printmedierne skal ud og vise deres værd på annoncemarkedet

Annonceudvikling 2019: Presset på printmediernes annonceomsætning stopper ikke, selv om medierne får en hjælpende hånd i form af et valg, mener flere mediebureauer. Men print har stadig en berettigelse, lyder det.
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe

Vigende læsertal har igennem flere år presset printmediernes annonceomsætning. Den udvikling fortsætter i 2019, lyder vurderingen fra en række mediebureauer, som MediaWatch har bedt give deres bud på, hvilke tendenser der vil præge printmediernes annonceomsætning i 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også