Streamingtjenester vil have en bid af partiernes valgbudgetter

Selvom det er forbudt at reklamere med politiske budskaber på dansk tv, er det tilladt at rulle politiske kampagner ud på streamingtjenester som TV 2 Play og Viafree. Og det er flere partier interesseret i.
Vælgerne stod senest i stemmeboksen ved et Folketingsvalg 18. juni 2015. | Foto: Ritzau Scanpix/David Leth Williams
Vælgerne stod senest i stemmeboksen ved et Folketingsvalg 18. juni 2015. | Foto: Ritzau Scanpix/David Leth Williams
LOUISE RESEKE, THOMAS NYGAARD MADSEN, PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Politiske partier gør klogt i inden for det næste halve års tid at nå ind i danskernes bevidsthed, når der senest i juni skal afholdes valg til Folketinget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også