Mediebureauer: Amazon kan tage danske annoncekroner fra Google og Facebook

Amazon kan komme til at udfordre spillere som Google og Facebook om annoncemarkedets kroner, når internetgiganten gør sin entre i Danmark, vurderer to mediebureauer.
Foto: Ritzau Scanpix/AP Photo/Elaine Thompson
Foto: Ritzau Scanpix/AP Photo/Elaine Thompson

Når Amazon entrerer det danske marked, sker det formentlig med et brag, og den amerikanske internetgigant kommer til at betyde store ændringer på det danske annoncemarked. Sådan lyder dommen fra en række mediebureauer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også