
Når Amazon entrerer det danske marked, sker det formentlig med et brag, og den amerikanske internetgigant kommer til at betyde store ændringer på det danske annoncemarked. Sådan lyder dommen fra en række mediebureauer.
Amazons helt store fordel som annonceplatform er selskabets detaljerede datasæt og evne til et forbinde datapunkter på tværs af platforme. Det fortæller Katrine Kjær, der er kontaktdirektør hos mediebureauet OMD.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år
Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.