Online-trafikmåling skifter hænder – ny leverandør får alle medier med

Efter en årrække, hvor flere medier på skift har stået uden for målingen af webtrafik, bliver opgaven fra 2020 lagt i hænderne på ny leverandør, som der er fuld opbakning i branchen til, oplyser direktør. Skiftet betyder en periode uden måling af onlinetrafikken.
Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

Efter fire års pause vil Gemius fra foråret 2020 igen stå for målingen af styrkeforholdene blandt medier på nettet. Det oplyser Marianne Bugge Zederkof, direktør for Danske Medier Research, der har indgået aftalen med Gemius.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også