Discovery vil have bedre hul igennem til streamingmarkedet med esportsliga

Ny esportsliga, som Discovery viser i løbet af efteråret, skal måles på sin digitale rækkevidde, siger nordisk sportsdirektør for tv-koncernen, der også ser en mulighed for at finde vej til den yngre målgruppe.
Marcus Lindmark, Claus Thomsen og Anders Antonsen fra hhv. Dreamhack, Divisionsforeningen og Discovery Networks præsenterede tidligere på dagen planerne om den nye Esuperligaen på et pressemøde. | Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe
Marcus Lindmark, Claus Thomsen og Anders Antonsen fra hhv. Dreamhack, Divisionsforeningen og Discovery Networks præsenterede tidligere på dagen planerne om den nye Esuperligaen på et pressemøde. | Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe

Den yngre målgruppe og de digitale bestræbelser er i centrum for Discovery Networks, der i dag er blevet præsenteret som én af de drivende parter i trekløveret bag en nye esportsliga.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også