Realityformat skal få Discoverys streamingtjeneste på landkortet

Discovery drejer skarpt ind på realitysporet for at komme ind i kampen om streamingkunderne. En dansk udgave af MTV-formatet "Ex on the Beach" skal trække især unge til streamingtjenesten Dplay.
Programdirektør for Discovery Networks i Danmark, Anne Garlichs.
Programdirektør for Discovery Networks i Danmark, Anne Garlichs.

Discovery Networks sætter flere kræfter ind på at få fodfæste på det voksende tv-marked på nettet. Med Metronome som producent går tv-stationen i løbet af foråret i luften med realityformatet "Ex on the Beach". Formålet er todelt – dels at tiltrække yngre seere, dels at løfte kendskabet til streamingtjenesten Dplay, der bliver hovedafsæt for formatet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også