TV 2 vil skræddersy reklameblokke på Play

Tv-stationen forsøger sig for første gang med databerigede reklameblokke på streamingtjenesten.
Kommerciel direktør i TV 2, Flemming Rasmussen, under gårsdagens "Media Talk". | Foto: TV 2
Kommerciel direktør i TV 2, Flemming Rasmussen, under gårsdagens "Media Talk". | Foto: TV 2
CHRISTIAN CARLSEN OG THOMAS NYGAARD MADSEN

Når seerne tuner ind på TV 2's flow tv-kanaler og TV 2 Play mødes de i dag af de samme reklamer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også