Jyllands-Posten skærer i udgifterne med farvel til direktør

"Entydig økonomisk beslutning," siger chefredaktør Jacob Nybroe om beslutningen om at nedlægge posten som digital mediedirektør, der også skal værne om ressourcer til indholdsproduktion.
Jacob Nybroe, ansv. chefredaktør, Jyllands-Posten. | Foto: /ritzau/Casper Dalhoff
Jacob Nybroe, ansv. chefredaktør, Jyllands-Posten. | Foto: /ritzau/Casper Dalhoff

Jyllands-Postens digitale mediedirektør, Jens Nicolaisen, forlader mediet efter 11 års ansættelse. Posten genbesættes ikke, og de ansatte, der hidtil har refereret til Jens Nicolaisen, skal fremover referere til bladdirektør Esben Kolind Laustrup. Baggrunden for beslutningen er først og fremmest økonomi, siger Jacob Nybroe, ansv. chefredaktør på Jyllands-Posten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også