Mecom: Mediekapitalisternes storhed og fald

Om få måneder er Mecom efter alt at dømme et afsluttet kapitel i mediehistorien. MediaWatch tegner et portræt af de britiske mediekapitalister, der aldrig har været profitable og sjældent populære.
Foto: Sanne Vils Axelsen, Polfoto
Foto: Sanne Vils Axelsen, Polfoto

Skriften på vægen var vist så tydelig, som den kunne blive, da Mecom blev født tilbage i 2005. Mediebranchen skulle være big business.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også