Spotify ser rivende vækst inden for audiodrama og vil lede udviklingen

Spotify har i år lanceret en stor, svensk dramaproduktion med udsigt til voksende global trend. Karin Bäckmark, nordisk podcastchef, ser det som en naturlig udvikling i et voksende marked for lyd.
Nordisk podcastchef i Spotify, Karin Bäckmark. | Foto: Spotify
Nordisk podcastchef i Spotify, Karin Bäckmark. | Foto: Spotify

Musik- og podcasttjenesten Spotify øjner potentiale i noget, som måske kunne lyde som en bedaget genre – nemlig radiodrama. Nu hedder det bare audiodrama, og ifølge Spotify er det i dén grad på vej ind i markedet igen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også