Facebook udruller ny opslagsfunktion

Fremover kan medier og andre kommunikatører afprøve flere forskellige versioner af et opslag med såkaldt A/B-tests på Facebook.
Foto: KHAM/REUTERS/RItzau Scanpix
Foto: KHAM/REUTERS/RItzau Scanpix

Facebook-ejeren Meta har netop udrullet en ny funktion i sin business-manager, som gør det muligt at foretage A/B-tests af opslag på den sociale medieplatform. Det skriver Journalisten med henvisning til en post i Facebook Business Suite.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også