MediaWatch

"Det giver sig selv, at vi skal helt op på tåspidserne for at markere os"

MediaWatchs Sommerbarometer: Corona, en anonym klage til EU og kampen mod udenlandske mediegiganter vejer tungt på minus-siden i første halvår, men det private produktionsmiljø sprudler stadig med kreativ kraft og innovation, lyder det fra mediedirektør i DR Medier, Henriette Marienlund.

Foto: PR/DR Agnete Schlichtkrull

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"Den dag vi havde første fællesmøde i afdelingen efter endnu en kedelig corona-nedlukning. Selv med alle de nye online mødemuligheder så kan det menneskelige samvær ikke undervurderes. Det har corona også vist os."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Dansk Erhverv: Vinterhjælpen er ikke nok for nogle virksomheder

De danske virksomheder er presset hårdt af den høje energipriser, og derfor er den politiske vinter-hjælpe-pakke en vigtig håndsrækning, når der nu ikke findes et politisk quick fix på problemet, lyder det fra brancheorganisationen, der også må konstatere, at det ikke vil være nok til at redde alle.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs