Ny salgschef for Gemius har rødder i Ingeniøren

Gemius hyrer ny salgschef, der skal stå i spidsen for salget af analyseløsnigner og rådgivning.
Foto: Gemius
Foto: Gemius

Gemius Denmark har ansat Simon Bjerremann som salgschef, oplyser selskabet.

Gemius er især kendt som bureauet, der i dag står for målingen af trafik på internettet for Danmark Medier - en opgave, der skal i udbud om et år.

Simon Bjerremann er tidligere markedschef for mediehuset Ingeniøren og har sideløbende undervist 10 år på CBS.

Hos Gemius bliver hans væsentligste arbejdsområder internet analyseløsninger og rådgivning indenfor brugeradfærd, E-commerce og E-marketing, skriver firmaet.

Gemius skiftede for nylig også ud i direktørstolen, da Christian Hjorth afløste Thomas Gynild som landechef. Christian Hjorth har - som den nye salgschef -også stærke bånd til Ingeniøren, hvor han var kommerciel direktør indtil sidste år.

 Danske Medier klar med ny web-måling

Bureauer: Nye webmålinger er ikke gode nok  

Danske Medier henter trafikknuser fra Gemius 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også