PHD udnævner ekstra direktør

Jesper Theilgaard er udnævnt til en helt ny post som 'head of media efficiencies' på PHD.

Jesper Theilgaard, der har 14 års erfaring fra mediebureau- og kundesiden, har i de sidste syv år været Investment Director hos Omnicom-bureauet PHD.

Nu er han udnævnt til en ny post som head of media efficiencies på bureauet.

Årsagen er, at PHD opruster inden for den del af rådgivningen, der fokuserer på optimering og effekt af annoncørernes media-investeringer, siger Nini Roed, PHD’s adm. direktør, til Markedsføring.

"Jesper vil i den nye rolle stadig have det overordnede ansvar for forhandling og for PHD’s broadcast afdelingen. Herudover vil han som del af direktionen tage et endnu større ansvar for udviklingen af PHD," siger  Nini Roed.

Direktionen på bureauet består fremover af Elisabeth Krag Hansen, Mads Thornam, Jesper Teilgaard samt Nini Roed.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også