Information tynder ud i toppen

Underdirektør Karin Petersen stopper, og i stedet ansætter avisen en kommerciel chef, der skal fokusere på salg og udvikling af abonnementsproduktet.

Abonnementet skal have større strategisk fokus som omdrejningspunkt i Informations forretning. Derfor omorganiserer mediehuset i St. Kongensgade i toppen og søger en kommerciel chef, mens stillingen som underdirektør forsvinder. Karin Petersen, der har været underdirektør siden 1998, stopper i den forbindelse på bladet, bekræfter adm. direktør Mette Davidsen-Nielsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også