MediaWatch

Heartbeats udskiller reklamebureau og ansætter direktør

Mediehuset etablerer selvstændigt reklame- og brandingbureau for at sætte skub i aktiviteterne og udbygge vækstbenet. Direktør fra Egmont er hentet til.

Foto: Valdemar Ren/Ritzau Scanpix

Det Aller-ejede mediehus Heartsbeats udskiller sine reklameaktiviteter i et selvstændigt bureau. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Det nye branding- og reklamebureau er endnu ikke navngivet, men en direktør i skikkelse af Peter Stenbæk, der senest har været kreativ direktør og en del af ledelsen af The Story Laboratory hos Egmont Story House, er ansat til at lede foretagendet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs