MediaWatch

Aller-direktør lægger an til offensiv på video

Aller Medias fokus skal ikke længere være rettet laserskarpt og udelukkende mod de trykte magasiner. Fremover skal indholdet stå i centrum, og derfor forventer adm. direktør Charlotte Riparbelli, at video vil spille en større rolle i bladhusets strategi.

Aller vil fremover have et øget fokus på indhold frem for formater. | Foto: PR/Aller Media

Allers indhold skal bringes i spil på flere og nye måder og ikke længere næsten udelukkende være orienteret mod det skrevne format og det trykte blad, som har været udgangspunktet i årtier.

Det fortæller adm. direktør Charlotte Riparbelli, der i begyndelsen af året etablerede en ny redaktion med titlen New Media med henblik på at udvikle nye medier og formater, som Aller kan satse på fremadrettet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs