MediaWatch

Aller-direktør lægger an til offensiv på video

Aller Medias fokus skal ikke længere være rettet laserskarpt og udelukkende mod de trykte magasiner. Fremover skal indholdet stå i centrum, og derfor forventer adm. direktør Charlotte Riparbelli, at video vil spille en større rolle i bladhusets strategi.

Aller vil fremover have et øget fokus på indhold frem for formater. | Foto: PR/Aller Media

Allers indhold skal bringes i spil på flere og nye måder og ikke længere næsten udelukkende være orienteret mod det skrevne format og det trykte blad, som har været udgangspunktet i årtier.

Det fortæller adm. direktør Charlotte Riparbelli, der i begyndelsen af året etablerede en ny redaktion med titlen New Media med henblik på at udvikle nye medier og formater, som Aller kan satse på fremadrettet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs